4 november 2021

‘Vodafone One Net’ weet jij al wat het voor je kan betekenen?

Met Vodafone One Net beschik je over de functionaliteiten van een moderne intern communicatieplatform zonder dat je dit zelf hoeft aan te schaffen of te onderhouden. We vertellen je alles over Vodafone One Net.

Wat is Vodafone One Net?
We hebben het hier over een intern communicatieplatform dat je telefonische verkeer volledig ondersteunt. Dit zonder zorgen over een eigen telefooncentrale en onderhoud. Met Vodafone One Net, maak je gebruik van de Vodafone Cloud. Dit platform beschikt altijd over voldoende capaciteit. Groeit je bedrijf, dan is je telefooncentrale hier dus al helemaal klaar voor.

Een van de grootste voordelen, is de integratie van vast- en mobiel telefonie. Hiermee ben je altijd optimaal bereikbaar voor je klanten. Dit kan voortaan met één nummer, super efficiënt dus. Met deze oplossing, ontzorg je alle gebruikers onafhankelijk van de locatie. Daarnaast zijn de kosten inzichtelijk en betaalbaar, onderlinge gesprekken tussen collega’s zijn namelijk altijd kosteloos.

De extra stap ‘One Integrate’
Wil je nog een stap verder gaan in het verhogen van je productiviteit en het ontzorgen van je collega’s? Ontdek dan One Integrate. We lichten de belangrijkste functies van deze desktop-app aan je toe.

Beschikbaarheid
Met deze functie heb je inzicht in de beschikbaarheid van je collega’s. In één handig overzicht, zie je welke collega er bereikbaar is en op welk nummer. In hetzelfde scherm kan je ook direct een gesprek starten, deze wordt dan eenvoudig doorgeschakeld naar je mobiele toestel. Je eigen beschikbaarheid wordt op deze manier automatisch  bijgewerkt of je hebt de mogelijk om dit handmatig uit te voeren.

Belinstellingen
Hoe vervelend is het voor jullie klanten of collega’s, om doorgeschakeld te worden? De functie ‘belinstellingen’, helpt jou en je collega’s de controle en het overzicht te houden. Stel vaste doorschakel opties in of specifiek op geselecteerde telefoonnummers, zo mis je nooit meer dat belangrijke gesprek.

Click-to-dial
Efficiëntie zit vaak in de simpele oplossingen, ‘klembord bellen’ is er daar één van. Door deze instelling naar wens te configureren, kan er direct gebeld worden via nummers in documenten, apps of op het web. Het overtypen van nummers is niet meer nodig, goed voor je productiviteit dus!

Data Integrate
Door je CRM-systeem te koppelen met je bedrijfscommunicatie, sta je je klanten altijd optimaal te woord. Zo zie je bij een inkomend gesprek direct wie de klant is, en de belangrijkste persoons- en bedrijfsinformatie.

Flexibel zijn met de One App
Vaste kantoorplekken waar 40+ uur achter gewerkt wordt, zijn niet meer van deze tijd. Flexibel werken daarentegen wel. Om jou hierin te ondersteunen, is er de One App integratie op een nieuw niveau.

Met de One App, draag je alle hierboven genoemde functies mee in je broekzak. In deze overzichtelijke applicatie, heb je de beschikbaarheid van je collega’s in één oogopslag inzichtelijk. Om hen te bereiken, hoef je de app niet te verlaten. Er kan direct uitgebeld worden. Werkt jouw organisatie met huntgroepen of callcenters? Via de app kun je jezelf aan- of afmelden, hierdoor heb je jouw beschikbaarheid in eigen hand.

Het zoeken naar de telefoonnummers van je collega’s, is ook verleden tijd. In de One App, krijg je toegang tot de bedrijfstelefoonlijst. Collega in gesprek? Ook dit is direct te zien, zo stoor je elkaar niet tijdens belangrijke telefoongesprekken. Uiteraard zijn de doorschakelopties ook weer makkelijk in te stellen via de App.

Heeft jouw organisatie de bedrijfscommunicatie al optimaal geïntegreerd? Zo niet, waar wacht je dan nog op? De oplossing die je zoekt is hier.