Het maximale uit jezelf halen, iedere dag

support

Geen zorgen...

We staan voor je klaar

We helpen je altijd om het maximale uit jezelf te halen, iedere dag. Een van onze meest belangrijke diensten gedurende onze samenwerking, is onze support. 

Onze gecertificeerde medewerkers, helpen je tijdens en buiten kantooruren razendsnel weer op weg in geval van calamiteiten. 

Alles volgens een helder escalatie model waarin een onderscheid wordt gemaakt tussen functionele- en hiërarchische escalaties.

Of je nu gebruik maakt van onze Telefonie, Verbindingen of ICT services, onze gecertificeerde professionals zijn zowel telefonisch, per e-mail als via ons customer portal voor je beschikbaar.

Support-as-a-Service

Support zonder drempels

We zijn er op iedere manier voor iedereen

Of je nu de voorkeur geeft aan het gebruik van ons customer portal, bellen of e-mail, onze mensen helpen je altijd op de manier die het beste bij je past.

Van incident management, updates en omgevingscontroles tot aan wijziging, vervangingen en reparaties. Alles wordt volgens een duidelijke Service Level Agreement opgepakt door onze eigen medewerkers. 

Naast onze reactieve diensten, hebben we een proactief support beleid met kenmerkende diensten zoals onder andere actieve back-up controles, line-monitoring én geautomatiseerde monitoring van storingen. 

Geen facturen achteraf

Als we zeggen “zonder drempels” dan bedoelen we ook écht zonder drempels. Samenwerken met IRIS one, betekent ook Support As A Service. 

We helpen iedereen binnen je organisatie met alle vragen en opmerkingen die ze hebben, zonder facturen achteraf. 

Op die manier kunnen onze mensen echt de tijd nemen voor jullie als organisatie en hoeven er geen ingewikkelde processen voor accordatie te worden ingericht. 

Ook toe aan uitstekende support?

Neem contact met ons op en we helpen je.

Aandacht voor jou en je collega's

Met IRIS one support:

We zitten met meer dan 65 collega’s dagelijks voor je klaar om je te helpen in geval van calamiteiten of vragen. Zowel online als offline, zorgen onze medewerkers ervoor dat je razendsnel wordt geholpen. 

Belangrijke kenmerken

Project Management

Onze projectmanagers zorgen voor een duidelijk plan van aanpak en "managen by acception" om ervoor te zorgen dat je project een kop en een staart heeft.

Customer Success

Om ervoor te zorgen dat we je niet alleen nu maar ook in de toekomst blijven helpen, zorgen Customer Success Managers continue voor nieuwe inzichten en verbeteringen.

Sales Support

Voor de dagelijkse ondersteuning bij bijvoorbeeld het aanvragen van uitbreidingen, analyses van facturen of mogelijkheden, kun je bij sales support terecht.

Technisch Support

Van 1e-, 2e- tot 3e lijn- support. Onze gecertificeerde professionals zitten voor je klaar zowel online, aan de telefoon en zelfs bij jullie op locatie. Waar en wanneer je maar wil.