PhoneOnline

Verhoog je klanttevredenheid door effectief te communiceren met de Cloudtelefonie oplossing van IRIS one op basis van Xelion!

Alle functionaliteiten voor iedereen

In onze unieke PhoneOnline telefonieoplossing zijn alle telefoniemogelijkheden inbegrepen in hetzelfde, lage, tarief.

Integratie met jouw software

Door middel van een API is het mogelijk om jouw softwarepakket (bijvoorbeeld CRM) te integreren in PhoneOnline.

Makkelijker werken

Of je nu wil bellen, chatten of een sms wil verzenden alles kan vanaf het device wat het beste bij jou past.

Uitstekend bereikbaar

Dankzij de handige functionaliteiten is je bereikbaarheid uitstekend gewaarborgd... bijkomend voordeel; alle functionaliteiten zitten er standaard al in!

Makkelijker werken

Ontdek hoe de standaard functionaliteiten van PhoneOnline jou helpen om het maximale uit jezelf te kunnen halen.

Altijd en overal ondersteuning

IRIS ONE
SUPPORT

Standaard
Onze support afdeling staat voor je klaar om volledige ondersteuning te bieden.

Daarnaast heb je de beschikking over product video’s en handleidingen via de IRIS one content pagina. Ook analyseren we, geautomatiseerd, één keer per kwartaal je facturen en geven we advies.

Met de standaard afschaalmogelijkheid van 10% gedurende de contracttermijn zorgen ook nog eens voor flexibiliteit.

Uitgebreid
Met onze uitgebreide service profiteer je van alle standaard voordelen. Daarnaast voegen we er aan toe;

– Maandelijkse factuur analyses
– 25% afschaal- mogelijkheid
– Solution assurance

(wanneer je bijvoorbeeld gedurende je contract over wil stappen naar bellen via Microsoft Teams)

Met de handige app heb je het gekoppelde adresboek en je vaste nummer altijd en overal voor handen. Bovendien is er een schat aan informatie beschikbaar in de app. Denk hierbij aan bijvoorbeeld veilig bellen, doorschakelen en terugluisteren van gesprekken.

Ideaal wanneer je gedeeltelijk of helemaal vanuit huis werkt. 

Het mees populaire onderdeel van onze PhoneOnline oplossing is de softphone. Ervaar het gebruikersgemak en de flexibiliteit. Bellen, contacten en groepsstatistieken bekijk je eenvoudig van je desktop en nog veel meer.

Hoewel veel kantoormedewerkers ervoor kiezen om over te stappen op softphones, zijn er velen die het gemak van traditionele bureautelefoons willen behouden. PhoneOnline ondersteunt een breed scala aan bureautelefoons en draadloze handsets van alle populaire fabrikanten, waaronder Yealink, Cisco, Polycom, Gigaset en nog veel meer. Alle apparaten worden gesynchroniseerd met het cloudplatform voor een wereldwijde toegang tot het adresboek, oproepweergave, BLF en meer.

Een overzichtelijk wallboard geeft een real time overzicht van het aantal gesprekken, opnametijd, gemiste gesprekken of beschikbare agents.

In PhoneOnline  zijn een groot aantal rapporten beschikbaar die exact inzicht geven in het aantal inkomende gesprekken en de manier waarop die beantwoord worden. In combinatie met het wallboard kan ook real time de bereikbaarheid gerapporteerd waarmee je ieder moment inzicht hebt in de prestaties op het gebied van klantcontact.

Nieuwsgierig geworden?

We komen graag met je in contact om de voordelen te bespreken voor jullie organisatie.

Call Now Button