Menu
Spieken.jpg

Referentie: John van der Donk - Algemeen Directeur

”IRIS one staat altijd voor ons klaar, iets wat we zelf ook voor onze klanten doen”

Persoonlijk contact, actief meedenken en een professionele uitstraling. Daarom IRIS one!
Door onze sterke groei de afgelopen jaren hebben we in toenemende mate behoefte aan overzichtelijkheid, stabiliteit en flexibiliteit voor onze trouwe klantenkring. Binnen onze organisatie werken we met 70 medewerkers iedere dag om het beste te realiseren voor onze relaties. Een van de voorwaarden hierbij is dat we altijd en overal bereikbaar zijn voor onze klanten. Door het persoonlijke contact blijven we waarde toevoegen aan onze klanten.

Altijd bereikbaar zijn

Tijdens de selectie van een nieuwe business partner voor onze totale bedrijfscommunicatie hebben we bij verschillende partijen de vraag neergelegd “help ons nog beter bereikbaar te zijn voor onze klanten”. Sinds de eerste kennismaking stak IRIS one met kop en schouders boven de andere aanbieders uit.

Door middel van een hosted oplossing hebben we inmiddels de mogelijkheid om klanten sneller te woord te staan. Dit draagt direct bij aan de tevredenheid van onze relaties en we zien deze ontwikkeling dan ook als een grote stap voorwaarts. Als bedrijf stralen we professionaliteit en kwaliteit uit. Iets wat wij van een leverancier of partner ook verwachten.

Toegevoegde waarde van IRIS one
IRIS one is in staat geweest om al onze pijnpunten op te lossen. Primair ging het ons om uitbellen met vaste nummers, voorspelbare kosten en intern eenvoudig door kunnen verbinden op zowel vaste als mobiele toestellen. 

Door actief meedenken en een grote mate van deskundigheid heeft IRIS one ons niet alleen geholpen met het realiseren van onze doelstellingen maar zijn ze ook in staat geweest om andere verbeteringen door te voeren. Inmiddels hebben we alles op 1 factuur staan, wordt ons gebruik periodiek geevalueerd en zijn ze daarnaast prettige sparringspartners op zowel technisch als bedrijfsmatig niveau.

 “IRIS one staat altijd voor ons klaar, iets wat we zelf ook voor onze klanten doen”


De uiteindelijke oplossing voor ons
De Welding Group maakt via IRIS one gebruik van Vodafone OneNet in combinatie met het IRIS one service- model. 

Gedurende de samenwerking zorgt IRIS one voor het actief monitoren van onze telefonie omgeving. De service afdeling staat altijd voor ons klaar op het moment dat er onverhoopt calamiteiten zijn. 

Alle administratieve wijzigingen en aanpassingen op technisch niveau worden uit handen genomen door onze vaste contactpersoon. Op ieder niveau heeft IRIS one gecertificeerde medewerkers die zowel op afstand als op onze locaties ondersteuning kunnen bieden.

Over De Welding Group
De Welding Group is een flexibel bedrijf met een platte organisatiestructuur op het gebied van constructie, nieuwbouw en onderhoud van pijpleidingssystemen en de daarin geintegreerde apparaten.
Met 70 medewerkers verdeeld over vestigingen in ’s-Hertogenbosch en Schiedam werken ze dag in, dag uit aan kwaliteit en het allerbeste voor hun klanten. De kwaliteit van het werk wordt geborgd door een duurzame samenwerking met betrouwbare partners.

Terug naar overzicht